Δευτέρα 28 Σεπτεμβρίου 2020

"Ζωή σε άλλους πλανήτες" του Ανδρέα Φλουράκη

   Συγγραφέας: Ανδρέας Φλουράκης
   Τίτλος πρωτοτύπου: Ζωή σε άλλους πλανήτες
   Είδος έργου: Μυθιστόρημα
   Επιμέλεια - Διορθώσεις: Στέλλα Τσάλα
   Εκδόσεις: Κέδρος
   Έτος έκδοσης: 2006
 

 

 

 

 

[...] Φαντάστηκα τα εκατομμύρια κατοίκους της πόλης αυτή τη μαγική ώρα, στους δρόμους, στα μπαλκόνια, στις ταράτσες, με τα χέρια απλωμένα στον ουρανό. Ένιωσα τα κύματα της δύναμής τους. Τι που κοιμόντουσαν, έπιναν βιαστικά πρωινό, ή είχαν ξεκινήσει για τις δουλειές τους. Σήμερα ήμουν εγώ και ο αδελφός μου, αύριο θα ήταν ο κόσμος όλος… Καθώς κατεβαίναμε από το λόφο ήταν σαν να είχα μόλις ξυπνήσει μαζί με όλους αυτούς. Η καρδιά μου ήταν ελαφριά και περπατούσα για το καφενείο, το ίδιο όπου σύχναζα κάθε πρωί τα τελευταία χρόνια. Μετά θα πήγαινα στην παλιά μου γειτονιά, τη γειτονιά όπου μεγάλωσα. Είχε περάσει αρκετός καιρός από την τελευταία φορά και ήταν και μια καλή ευκαιρία να δείξω στον αδελφό μου πώς είχε καταντήσει η περιοχή. Ο δρόμος που τότε μας φαινόταν απέραντος τώρα ήταν κανονικός. Οι διαστάσεις είχαν χάσει την υπερβολή που αποκτούν στα μάτια ενός μικρού παιδιού. Όμως να που τελικά, μέσα από την συγκίνησή μας, ξαναβρήκαν το μεγαλεπήβολο όγκο τους. Ήμουν σίγουρος πως ο αδελφός μου ούτε που θα αναγνώριζε μετά από τόσες δεκαετίες το μέρος, αλλά έκανα λάθος. Το πατρικό μας δεν ήταν ένα γραφικό νεοκλασικό αλλά ένα πολυτελές διαμέρισμα σε μια πολυκατοικία του μεσοπολέμου. Όλη η γειτονιά είχε αλλάξει από τότε [...]

Πηγή: https://www.andreasflourakis.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου