Τρίτη 14 Ιουλίου 2020

"Η Δημοκρατία στο απόσπασμα" του Ανδρέα Παπανδρέου

Συγγραφέας: Ανδρέας Γ. Παπανδρέου
Τίτλος πρωτοτύπου: Η Δημοκρατία στο απόσπασμα
Είδος έργου: Πολιτικά απομνημονεύματα
Γενική επιμέλεια: Νίκος Ε. Σκουλάς
Επιμέλεια έκδοσης: Σωκράτης Ράγγας
Διορθώσεις: Σπύρος Γιαννάτος
Εκδόσεις: Καρανάσης
Έτος 1ης έκδοσης: 1974







Το βιβλίο τούτο, «Η δημοκρατία στο απόσπασμα» είναι ουσιαστικά τα πολιτικά μου απομνημονεύματα. Η απόφαση να το γράψω δεν ήταν εύκολη γιατί δεν έχω αποσυρθεί από την πολιτική ζωή της Ελλάδας. Αντίθετα, η περίοδος αυτή της εξορίας από την πατρίδα μου είναι για μένα μια μόνο φάση του αγώνα για μιαν ελεύθερη, δημοκρατική Ελλάδα. Η απόφασή μου να δώσω στη δημοσιότητα τα δραματικά γεγονότα που οδήγησαν στην επιβολή της στρατιωτικής δικτατορίας στην Ελλάδα, είναι αυτή καθαυτή μέρος του συνεχιζόμενου αγώνα για την απελευθέρωση της πατρίδας μου. Πηγάζει από τη βαθιά μου πεποίθηση πως ο αγώνας μας είναι δίκαιος και πώς έχει άμεση σχέση με την τύχη των δημοκρατικών θεσμών σ" ολόκληρη την Ευρώπη.

(Από τον πρόλογο του συγγραφέα στην έκδοση)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου